Stedentrip istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu Stedentrip istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu

Stedentrip istanbul

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

14 Maart 2014 | Turkije, Istanbul

Hallo allemaal,vannacht om half 4 zijn we met de auto naar Schiphol vertrokken.Na een goede vlucht van 3uur,waarin we allemaal nog wat geslapen te hebben ,kwamen we aan op het vliegveld.Geen transfer naar het hotel te bekennen.Frank heeft toen zijn tante in Bodrum gebeld,wat we het beste konden doen.De Turkse taxi-chauffeurs waren ook heel behulpzAam.Vind je het gek,die wilden ons allemaal in hun taxi,want het was nog een aardig ritje.Enfin na gebeld te hebben met het hotel zijn we met de gewone stadstaxi naar het hotel gegaan
Istanbul is niet groot,maar heel groot.konden we onderweg mooi zien.We hebben de koffers in de kamers gezet en zijn gaan lopen.Het is een toeterende, chaotische,opdringerige,maar ook fantastische stad.we hebben Hagia Sophia (een grote moskee)de blauwe moskee en de grand bazaar gezien.Overal word je aangesproken meestal vervelend maar soms ook leuk.Een of andere Turk kwam vragen hoe ik mijn Kuifje zo kreeg.Hij wou dat ook leren.ik heb het voorgedaan en als dank een lekker stukje baklava(mierzoet)gekregen.Nu zijn we terug in het hotel,we gaan douchen en lekker slapen.morgen weer een dag.groetjes van ons

• 14 Maart 2014 - 20:46

Oma:

Leuk dat het gelukt is ,wij wensen jullie hele fijne dagen geniet ervan groetjes van opa XXX

• 15 Maart 2014 - 22:10

Frits En Nancy:

hallo allemaal,
    hoe gaat het daar ? is het weer een beetje lekker? hier alles goed en we hebben het voor elkaar en starten op 1 april. ik zou je het gelijk laten weten dus bij deze je hoort de rest wel v d week.
    nog hele fijne dagen en geniet er lekker van en de groetjes ook aan frank en nathalie.

groetjes van ons xx