Stedentrip istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu Stedentrip istanbul - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu

Stedentrip istanbul

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

17 Maart 2014 | Turkije, Istanbul

Maandag 17maart
We zijn alweer thuis.Na een kort nachtje en alweer een lekker ontbijten,werden we vanmorgen om 9.00 uur opgehaald door een taxi busje(dit keer wel van tevoren geregeld).Na een rit van ongeveer drie kwartier,dwars door Istanbul over de Bosporus naar het Aziatische gedeelte goed aangekomen op het vliegveld.
Check,check dubbel check op het vliegveld en we konden vertrekken naar Nederland.Aangezien we alleen handbagage hadden verliep alles heel vlot,konden ook nog zo in de bus naar P3 stappen en zijn zonder files thuis gekomen.
Helaas zit dit reisje er alweer op,maar we hebben ervan genoten.Istanbul is zeker een aanrader.
Hopenlijk op naar onze volgende reis. Groetjes van ons en tot mailse