Strandvakantie tunesie - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu Strandvakantie tunesie - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu

Strandvakantie tunesie

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

04 September 2014 | Turkije, Istanbul

Hallo allemaal,hier een kort verslagje vanuit Sousse Tunesie.
Na een rustige vlucht en turbulente daling gisteren en een goede nacht hebben we vandaag het hotel met alle bars en eetzalen verkend.We hebben vandaag heerlijk aan het strand gelegener het laatste uurtje aan het zwembad.Als je wilt word je de hele dag bezig gehouden door het animatieteam,dus regelmatig vluchtten wij de zee of het zwembad in.Het eten en de drankjes zijn lekker.Vanavond gaan we op jacht Naarden of ander toeistentreintje dat in de buurt moet zijn.We willen er morgen mee naar de haven Port El Kantoui.Zover onze eerste twee dagen.

• 04 September 2014 - 19:16

Engelina Van Der Slacht:

Fijn dat jullie goed in Turkije zijn aangekomen .
    Nog niet van een kameel gevallen.
    Bedankt voor de mooie foto. het is wel sjiek de friemel he. Genieten