Costa rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu Costa rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu

Costa rica

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

14 Maart 2016 | Costa Rica, San José

Maandag 14 maart
Vandaag hebben Wim en ik een rustdagen gehouden,nou ja rust
Je kon vandaag een excursie doen naar een vogeleiland en zwemmen en snorkelen aan een mooi wit zandstrand
Wij zijn geen vogelaars en bovendien als je aan alle excursies meedoet mag ik thuis nog wel een baantje erbij gaan zoeken
We hebben van orgen rustig ontbeten en wilden eigenlijk fietsen huren om over het eiland Bocas del Torro te fietsen,maar aangezien de wegen hier niet zo goed zijn en je dan echt op de weg moet letten hebben we besloten om lopend te gaan
Heerlijk ons dooie gemakje hebben wij 4 uur rondgesjouwd, hele oude brandweeerauto(Twannie!) op de foto gezet, door de getto's gelopen,kan alleen overdag daar moet je s'avonds niet komen
Een gier midden in een getto gezien,schoolkinderen netjes in een rijtje uit volle borst het volkslied zingend enz
Daarna in een leuk tentje aan zee een colaatje gedronken en toen met het bootje naar het eiland Carrenero waar we heerlijk in de schaduw onder een kokosnotenboom van het mooie weer hebben genoten.
Morgen staat ons een lange reistas te wachten
We gaan morgen 250 km reizen, eerst terug de grens van Panama naar costa rica,wat wel weer een hoop gedoe zal zijn,over en dan naar het zuiden van costa Rica,morgen een lange zitdag in boot en bus,maar zo kom je nog eens ergens en onderwegveranderd het landschap steeds zodat je je niet hoeft te vervelen
Groetjes