Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu

Costa Rica

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

20 Maart 2016 | Costa Rica, San José

Zaterdag 19 maart
Heerlijk ,een dagje rustig opstaan ,rustig ontbijten en niks moet.
We hadden vandaag een rustdagje,we bleven op dezelfde lodge en van daaruit kon je verschillende dingen gaan ondernemen.
Aangezien het 36 graden is en onbewolkt maken wij er een relaxdagje van
Na het ontbijt richting zwembad waar we lekker gedobberd en in de schaduw hebben gelegen
Sommige gingen een wandeling maken bij zwavelbronnen en kwamen rond 12.00 uur ook het zwembad ingeponst
Je kunt hier ook raften,of een canopytour doen of een spa nemen
Wij hebben heerlijk een spa genomen,ons in laten smeren met klei en daarna in verschillende badjes gepoedeld
Net koffers ingepakt en gaan zo nog een hapje eten met de groep
Morgen naar Nicaraqua ,schijnt een lange dag te worden omdat het hier paasweekend is, we zullen het meemaken