Chins - Reisverslag uit Beijing, China van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu Chins - Reisverslag uit Beijing, China van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu

Chins

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

02 Oktober 2018 | China, Beijing

Vanmorgen heerlijk uit kunnen slapen tot half 8 en daarna na 14 dagen eindelijk kaas bij het ontbijt, Jammie Jammie
Na het ontbijt de bus in om met de Ferry ( een reis van 2 uur) naar Hongkong te gaan
Hongkong is onafhankelijk van China , dus je moet echt de grens over , was effe een dingetje bij mij want ik had een stempel van Marokko erin staan, enfin allemaal goed gekomen en ook ik mocht Hongkong in
Heel anders veel rijker, veel meer westers
We zijn gestopt bij Victoria leek alwaar je een prachtig uitzicht hebt, volgende stop was bij Aberdeen , een prachtig zandstrand met een haaien net want die zwemmen daar dus heerlijk even gewandeld bij zonsondergang , 2x de rode brug over geweest dus we leven 6 dagen langer
Daarna door naar het hotel wat opgefrist wat gegeten en daarna een avondtour
Eerst met een trammetje toen de ferry naar hongkongisland
Prachtige skyline (Shanghai is de best) en toen met dd metro terug
Met de echte diehards nog een biertje gedaan in het park bij het hotel
Hongkong heeft de Hongkong-dollar en we moesten voor het eerst de wereldstekker gebruiken
Morgen vrije dag, beetje uitslapen. Rustig ontbijten en daarna met de metro naar Hongkong city
We vertrekken morgenavond om 20.00 uur naar het vliegveld en hebben de vlucht om 00.15 precies 12 uur later komen we in Nederland aan (6.15uur Nederlandse tijd)
China je was verrassend mooi Maar we hebben gelukkig nog 1 dag
Doeiiii allemaal