Rondreis Costa Rica Panama Nicaraqua - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu Rondreis Costa Rica Panama Nicaraqua - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu

Rondreis Costa Rica Panama Nicaraqua

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

24 Januari 2016 | Costa Rica, San José

Hallo allemaal
Het is weer zover,we hebben dezelfde reis geboekt als vorig jaar die helaas toen niet door kon gaan maar die we nu dus toch gaan maken
Op 9 maart vliegen we met United Airlines naar SAN José de hoofdstad van Costa Rica waar we 3 dagen zullen verblijven .We zullen daar de natuur kunnen bewonderen en waar ik van Wim de kaaimannen moet voeren.We gaan natuurlijk de lokale raggaebar bezoeken om de Cuba Libre te proeven
Daarna vertrekken we naar een eiland van Panama waar we met een boot zullen rond varen en een relaxdagje kinnen houden
Vervolgens gaan we door naar Granada ,de hoofdstad van Nicaraqua om een beetje cultuur te snuiven om vervolgens weer terug te keren naar Costa Rica waar we al slingerend door boomtoppen ,gifkikkers zoeken dolfijnen spotten,vuurspuwende vulkanen te eindigen op een bounty strand waar we bij kunnen komen van alle indrukken alvorens we weer naar huis vliegen

• 24 Januari 2016 - 23:49

Iris:

Ik gun jullie een fantastisch super geweldig leuke vakantie!!
    Maar ga jullie toch wel missen Hihi
    Liefs