China - Reisverslag uit Beijing, China van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu China - Reisverslag uit Beijing, China van Jacqueline Beek - WaarBenJij.nu

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

21 September 2018 | China, Beijing

Reisverslag van onze reis is verdwenen
Dus beginnen we gewoon op dag 3
Vanmorgen om half 7 wake up call in het Chinees
Heerlijk westers ontbijt alhoewel aan de andere kant gewoon smorgens aan een complete rijsttafel kan beginnen
Om 8.00 uur in de bus op weg naar de Chinese muur
Door al het verkeer 5 rondwegen in Beijing , duurde het lang maar er was genoeg te zien onderweg
Het was niet al te druk op de muur dus kozen wij voor de moeilijke route, steil naar boven ongelijke treden
Prachtig uitzicht onderweg
We hadden twee uur dus 1 uur naar boven gelopen en toen weer terug
Daarna lunch bij een jade fabriek, rijst met diverse hapjes en daarna een rondleiding door de winkel , met prachtige beelden en sieraden van jade, was niet bestemd voor onze portemonnaie
Daarna bezichtiging van een tombe van een keizer , en het heilige pad afgelopen waarlangs allemaal prachtige beelden stonden
Terug naar het hotel waarna we ons moesten haasten voor het diner, pekingeend in een klein pannekoekje met komkommer, kool en oestersaus
Nu heerlijk de oogjes dicht want morgen weer een vol programma, zelfs met een kungfu show, we zijn benieuwd
Slaap lekker